Gość dokonując rezerwacji pokoju lub apartamentu oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.
Warunki ogólne:
§ 1 Apartamenty oraz pokoje wynajmowane są na doby.
§ 2 Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00. Zameldowanie się możliwe jest w godzinach 16:00-21:00. Przyjazd po godz. 21:00 podlega dodatkowej opłacie w wysokości 50 zł.
§ 3 Cisza nocna rozpoczyna się o godzinie 22.00.
§ 4 Bez zgody obsługi na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby z zewnątrz. Jeśli gość uzyska taką zgodę, pobyt osób z zewnątrz dozwolony jest tylko do godz. 22.00.
§ 5 Wpłata 50% wartości pobytu na konto zwana ZADATKIEM, jest potwierdzeniem rezerwacji apartamentu/pokoju. W celu potwierdzenia rezerwacji prosimy o wpłatę ZADATKU na nasze konto oraz wiadomość o dokonanej zapłacie. Z chwilą zapłaty następuje rezerwacja pobytu, brak wpłaty w ciągu 5 dni od dokonanie rezerwacji rozumiemy jako rezygnację. Po otrzymaniu wpłaty prześlemy informację o potwierdzeniu rezerwacji.
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji bądź przełożenia pobytu, (przeniesienia zadatku) w innym uzgodnionym wolnym terminie (ważność 6 miesięcy) i zgłoszenia tego najpóźniej na 30 dni przed planowanym przyjazdem.
Jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi później, ZADATEK NIE PODLEGA ZWROTOWI i przepada.
Brak anulowania rezerwacji lub jej odwołanie w dniu przyjazdu, może skutkować dochodzeniem roszczeń wobec Gości i żądaniem pokrycia całkowitych kosztów pobytu.
Informujemy, iż jeśli chcą Państwo udokumentować transakcję fakturą VAT – należy w momencie dokonywania zakupu zgłosić ten fakt i podać dane nabywcy. Chęć otrzymania faktury Vat należy zgłosić przed zakończeniem transakcji sprzedaży.
Po zamknięciu transakcji paragonem nie jest możliwe wystawienie faktury sprzedaży.
Klient może wybrać następujące formy płatności: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
§ 6 Gość dokonując rezerwacji w Gorczańskim Zaciszu oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki. Dokonanie Rezerwacji w Gorczańskim Zaciszu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu Gorczańskiego Zacisza.
§ 7 Reklamacje związane z dokonaną rezerwacją należy składać mailowo na adres : kontakt@gorczanskie-zacisze.pl, podając imię i nazwisko, numer rezerwacji oraz przyczynę reklamacji. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji, jednak nie później niż 48h po dokonaniu rezerwacji. W takim samym terminie t.j. do 48 h reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku pozotywnego rozpatrzenia reklamacji środki pieniężnę zostaną zwrócone na podany przez Klienta numer konta bankowego.
§ 8 Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić obsłudze do godziny 09.00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu/pokoju. Uwzględnia się życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych wolnych miejsc.
§ 9 Opłata za pobyt jest pobierana z góry najpóźniej w dniu przyjazdu za określoną ilość noclegów. W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, nie zwracamy opłaty za niewykorzystaną dobę/y hotelową/e. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
§ 10 Osoba wyznaczona do kontaktu z Gościem zobowiązana jest pomniejszyć przyjmowaną kwotę o sumę wpłaconego wcześniej zadatku. W celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności prosimy o zachowanie i okazanie kopii dokonanej wpłaty.
§ 11 Podczas przekazywania kluczy osoba wprowadzająca, udziela informacji odnoście obiektu, a także udziela instrukcji dotyczących obsługi wybranych urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie apartamentów oraz pokoi. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym, ilościowym apartamentu oraz pokoju i urządzeń w nim się znajdujących.
§ 12 Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu, pokoju równoznaczne jest z tym, że apartament oraz domek został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
§ 13 Obsługa obiektu nie ma prawa bez zezwolenia zgody Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu czy pokoju a tym bardziej przemieszczania jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego obiektu pozostawia się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa Gości, sprzątania lub w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu.
§ 14 Zwierzęta w Gorczańskim Zaciszu, są mile widziane. Obecność zwierząt w obiekcie oraz na terenie przyległym możliwa tylko pod warunkiem wzięcia odpowiedzialności za zwierzęta przez ich opiekunów – prosimy nie puszczać zwierząt wolno, obowiązkiem właścicieli jest dbanie o porządek po swoich pupilach. Przyjazd z psem / kotem jest płatny (opłata jednorazowa). Przyjazd pupila należy zgłosić na etapie rezerwacji.
§ 15 Przedmioty pozostawione przez Gościa w obiekcie, po jego opuszczeniu, zostaną odesłane na koszt Gościa pod wskazany przez niego adres. W przypadku braku wskazania przez Gościa adresu, na który mają być odesłane pozostawione przedmioty lub w przypadku braku osobistego odbioru tych rzeczy przez Gościa w ciągu 3 dni od daty wyjazdu z obiektu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
§ 16 Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach, apartamentach i pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentów i pokojach łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
§ 17 Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu, pokoju prosimy o sprawdzenie czy jest on zamknięty.
§ 18 Wchodząc lub wychodząc z obiektu należy zamykać główne drzwi wejściowe. Pozostawienie rzeczy osobistych w pomieszczeniach wspólnych takich jak np. korytarz, sala jadalniana, sala zabaw, strefa regeneracji wyłącznie na własną odpowiedzialność.
§ 19 Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z apartamentów i doków należących do nich rzeczy (np. ręczniki, poduszki, urządzenia, talerze itp.).
§ 20 Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, domek o wyłączanie zbędnego oświetlenia i zakręcanie wody.
§ 21 W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku nieprzestrzegania zakazu Goście zobowiązani są do zapłaty kary w wysokości 1000 zł.
§ 22 Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność obiektu Gorczańskie Zacisze zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszt szkody. Wynajęty apartament lub pokój należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
§ 23 W przypadku naruszenia Regulaminu obiektu Goście zostaną wymeldowani i będą musieli opuścić obiekt w trybie natychmiastowym. Dotyczy to szczególnie przypadków zakłócania ciszy nocnej i każdego innego zachowania, które uniemożliwia spokojny wypoczynek pozostałym Gościom. Wcześniejszy wyjazd Gościa z powodu naruszenia Regulaminu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany nocleg.
§ 24 Śniadanie w formie bufetu wydawane jest w Sali jadalnianej o ustalonej wcześniej godzinie (od 8:0 do 10:00). Istnieje możliwość zamówienia obiadokolacji ( wydawana od 17:00-19:00) oraz domówienia dodatkowego posiłku / zakupu domowego ciasta ( w godz. 13:00-15:00).
§ 25 Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§ 26 Zakup pobytu w Gorczańskim Zaciszu jest równoznaczny z zapoznaniem się i akceptacją warunków obowiązującego regulaminu korzystania ze stawu.
§ 27 Gorczańskie Zacisze zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji apartamentów/pokojów z zachowaniem ustalonego standardu. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom/życzeniom oraz aby pobyt w Gorczańskim Zaciszu był udany, lecz nie możemy zagwarantować rezerwacji konkretnego apartamentu. Dokonana zmiana na inny nie będzie podstawą do reklamacji lub udzielenia rabatu.
§ 28 Na terenie Gorczańskie Zacisza całkowitą odpowiedzialność za dzieci oraz młodzież do 18-tego roku życia ponoszą rodzice bądź opiekunowie. Za bezpieczeństwo dzieci w obiekcie oraz na terenie Gorczańskiego Zacisza odpowiadają rodzice lub opiekunowie dzieci.
§ 29 Strefa saun jest czynna codziennie w godzinach 17:00 – 21:00. Prosimy o zgłoszenie zapotrzebowania w recepcji na 2 godziny przed planowaną sesją.
Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) informujemy:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie przetwarzania danych jest Gorczańskie Zacisze Sp. z o.o. z siedzibą w 33-100 Tarnów, ul. Kasprowicza 49.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo kontaktować pisemnie na adres siedziby lub na adres email: kontakt@gorczanskiezacisze.pl 3. Gorczańskie Zacisze Sp. z o.o. realizując przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych wprowadza Politykę Bezpieczeństwa Informacji.
3. Dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, nr PESEL i inne niezbędne dane przetwarzane będą w celu:
- zawarcia i prawidłowej realizacji umowy najmu krótkoterminowego, w tym zapewnienie należytej jakości usług, obsługi procesu reklamacyjnego oraz dokonywania rozliczeń w czasie trwania umowy,
-wypełnienie przepisów prawnych, wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa(m.in. ustawy o ochronie osób i mienia),przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości,
- zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w ramach prowadzonego marketingu bezpośredniego usług własnych, podtrzymania relacji z klientem m.in. w formie udzielenia odpowiedzi na zapytanie, uczestnictwa w konkursach , wydarzeniach promocyjnych i wizerunkowych, organizowanych programach lojalnościowych, -tworzenie zestawień, analiz i statystyk ,
-zapewnienie obsługi płatniczej, archiwizacja danych ,windykacja należności,
-weryfikacja wiarygodności finansowej oraz zdolności spłaty zobowiązań przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu tej lub kolejnej umowy;
- wystawienia faktury zgodnie z Art. 106e pkt.1 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług na podstawie art. 6 ust 1 pkt c . ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
dotyczy to także danych, które pozyskaliśmy z innych źródeł ,a jeśli zawierają Państwo z nami kolejną umowę-Państwa danych posiadanych już przez nas przed jej zawarciem.
4. Dane osobowe uzyskane przy zastosowaniu środków technicznych umożliwiających rejestracje obrazu (monitoring wizyjny) przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia oraz zabezpieczenia prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
5. Uzyskane w wyniku monitoringu dane osobowe w postaci nagrań, będą przechowywane aż do nadpisania(w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do ok.30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie prawa.
6. Dane osobowe będą udostępnione:
-organom władzy publicznej w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa,
-podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu na podstawie zawartych z nimi umów, w tym umów powierzenia tj. firmy obsługujące nasze systemy informatyczne, podatkowe, fakturowanie i rozliczanie umów, usługi rachunkowe i prawne, firmy pośredniczące w sprzedaży naszych usług, świadczące usługi płatnicze
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do wykonania i realizacji umów.
8. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
a) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia,
b) ograniczenia przetwarzania,
c) przenoszenia danych,
d) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych zgodnie z art. 77 i art.79 na adres: ul. Stawki 2 ,00-193 Warszawa gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
9. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w których są przetwarzane.
10. Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingu oraz dostosowania oferty.
11. Państwa dane nie są i nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W oparciu o uregulowania wynikające z treści art. 22c w zw. z art. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich ( Dz. U. 2023 poz. 1304 z późn. zm. ) Gorczańskie Zacisze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowie wprowadza niniejsze Standardy Ochrony Małoletnich:
I. Zasady ogólne.
Mając na uwadze potrzebę zapewnienia osobom małoletnim należytej ochrony w trakcie ich pobytu w obiekcie noclegowym Gorczańskie Zacisze , wprowadzone zostają niniejsze „Standardy ochrony małoletnich”, zwane dalej Standardami.
Ilekroć w Standardach jest mowa o:
obiekt noclegowy– rozumie się obiekt noclegowy “Gorczańskie Zacisze” znajdujący się przy os. Cyrkowe 625, 34-736 Lubomierz,
zarządca obiektu – rozumie się przez to osobę zarządzającą obiektem, w przypadku braku obecności osoby zatrudnionej na stanowisku zarządca obiektu, każdorazowo osobę zarządzająca obiektem na zasadzie zastępstwa,
pracowniku obiektu – rozumie się przez to osobę wykonującą pracę w obiekcie noclegowym, niezależnie od rodzaju umowy na podstawie, której wykonywana jest przez nią praca,
małoletnim – rozumie się przez to osobę, która nie ukończyła 18 roku życia.
opiekun dziecka - przedstawiciel ustawowy dziecka
II. Zasady zatrudniania osób do pracy w obiekcie noclegowym mogących mieć kontakt z małoletnimi
Pracę w obiekcie noclegowym mogą wykonywać jedynie osoby, które nie znajdują się w Rejestrze Sprawców na tle seksualnym, a z Krajowego Rejestru Karnego nie wynika, iż dopuścili się czynu karalnego przeciwko małoletniemu.
Każdy pracownik, przed dopuszczeniem do pracy, jest zapoznawany ze Standardami Ochrony Małoletnich
III. Zasady i procedury identyfikacji małoletniego przebywającego w Obiekcie noclegowym i jego relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa.
Identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą przebywa w Obiekcie noclegowym, dokonują pracownicy obiektu odpowiedzialni za zameldowanie Gości..
Identyfikacja taka następuje na podstawie dokumentów małoletniego oraz osoby dorosłej, z którą przebywa on w obiekcie noclegowym, a w razie ich braku, na podstawie rozmowy z dorosłym oraz z małoletnim. Jeżeli osoba dorosła nie jest rodzicem ani opiekunem prawnym małoletniego, należy okazać dokument wyrażający zgodę rodzica na podróżowanie danej osoby z dzieckiem. Jeśli osoba dorosła nie posiada żadnego z ww. dokumentów, należy poprosić ją o wypełnienie stosownego oświadczenia, zgodnie ze wzorem przygotowanym przez obiekt turystyczny. Oświadczenie powinno zawierać dane dziecka i dane dorosłego, z którym dziecko przebywa, wraz ze wskazaniem relacji jaka występuje pomiędzy dzieckiem, a dorosłym. W przypadku gdy osoba dorosła nie jest rodzicem ani opiekunem prawnym dziecka, powinna oświadczyć, iż rodzice/opiekunowie prawni wyrazili zgodę na opiekę nad dzieckiem.
W przypadku odmowy okazania stosownych dokumentów pracownik obiektu ma prawo odmówić zameldowania, bez zwrotu kosztów pobytu.
IV. Zasady zapewniające bezpieczne relacje między pracownikami Obiektu a małoletnim, a w szczególności zachowania niedozwolone wobec małoletnich.
Jakiekolwiek kontakty pomiędzy pracownikiem Obiektu noclegowego a małoletnim, przebywającym w obiekcie noclegowym, nie powinny wykraczać poza interakcje uzasadnione obowiązkami służbowymi pracownika noclegowego.
Niedopuszczalne jest stosowanie, przez pracowników obiektu noclegowego, wobec dziecka przemocy fizycznej, psychicznej, seksualnej, cyberprzemocy, zaniedbania w jakiejkolwiek formie.
Pracownicy obiektu powinni unikać pozostawania sam na sam z małoletnim w przestrzeniach prywatnych np. pokój prywatny.
V. Zasady i procedury reagowania w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dobro małoletniego znajdującego się na terenie obiektu noclegowego jest zagrożone.
Jeżeli zaistnieje uzasadnione przypuszczenie, że dobro małoletniego znajdującego się na terenie obiektu noclegowego jest zagrożone, wówczas każdy pracownik obiektu noclegowego jest zobowiązany, do reakcji na powyższe i do podjęcia stosownych działań.
Uzasadnione podejrzenie skrzywdzenia małoletniego występuje w szczególności wtedy, gdy pracownik obiektu noclegowego zaobserwował okoliczności mogące wskazywać na krzywdzenie małoletniego, lub małoletni nosi ślady mogące świadczyć o krzywdzeniu, a także gdy małoletni sam poinformował o krzywdzeniu.
Działania, o których mowa w ust. 1, powinny polegać na natychmiastowym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji osobę zarządzającą obiektem noclegowym, która niezwłocznie powiadamia policję. W przypadku istniejącego zagrożenia bezpieczeństwa dziecka, pracownik, który powziął uzasadnione podejrzenie skrzywdzenia dziecka niezwłocznie zawiadamia policję, dzwoniąc pod numer 112 i opisując okoliczności zdarzenia.
Należy dołożyć starań, aby utrudnić lub nawet uniemożliwić dziecku oraz osobie podejrzewanej o krzywdzenie dziecka oddalenie się z obiektu.
W przypadku określonym w Kodeksie postepowania karnego można dokonać obywatelskiego zatrzymania osoby podejrzewanej. W takiej sytuacji, do czasu przybycia policji, osoba zatrzymana pozostaje pod nadzorem pracowników ochrony lub innych pracowników obiektu noclegowego, którzy mogą dokonać takich czynności bez narażenia swojego zdrowia lub życia.
W każdym przypadku należy zadbać o bezpieczeństwo dziecka. Dziecko, w miarę możliwości powinno przebywać pod opieką pracownika do czasu przyjazdu policji.
Po powiadomieniu policji pracownicy obiektu noclegowego powinni zadbać, by małoletni oraz osoba dorosła, która mogła popełnić przestępstwo, nie oddalili się z obiektu noclegowego przed przybyciem funkcjonariuszy policji, a także by potencjalne dowody popełnienia przestępstwa nie uległy zniszczeniu (np. zabezpieczenie nagrań z kamer monitoringu).
Działania pracownika obiektu noclegowego powinny pozostawać w granicach prawa, w szczególności stosować się do zasad regulujących kwestię obrony koniecznej lub tzw. zatrzymania obywatelskiego.
VI. Postanowienia końcowe.
Standardy wchodzą w życie z dniem 15 sierpnia 2024 roku.
Standardy opublikowane zostają na stronie obiektu noclegowego www.gorczanskiezacisze.pl
Ul. Oś Cyrkowe
34-736
Lubomierz